قصد دارم در اینجا در مورد سازمان مدیریت صنعتی بنویسم. دلیلش هم این است که پس از مدتی تلاش برای تغییر رشته و ورود به رشته EMBA، قسمت این بود که اینجا قبول بشیم.
من در کنکور سراسری کارشناسی ارشد سال 1395 در مجموعه مدیریت اجرایی شرکت کردم. تقریبن میشه گفت منابع متعددی رو خوندم. در نهایت بهخاطر خیلی چیزها که اگر پرسیدید میگم، رتبه 150 زیرگروه مدیریت اجرایی و 102 شهری رو به دست آوردم. اینجا رو انتخاب کردم. به مصاحبه دعوت شدم و با توجه به کارنامه نهایی که سازمان سنجش منتشر کرد، هشتمین نفری بودم که سازمان رو برای ادامه تحصیل انتخاب کردم و اولین نفری بودم که در اینجا قبول شدم.
اگر بخواهم در مورد مصاحبه بنویسم، خیلی سخت بود. قبلتر گوگل کردم و سؤالات رو از کسی که سال 1387 مصاحبه داده بود، یافتم. اما هیچکدوم مطابق مصاحبه سال 1395 من نبود. با توجه به اینکه لیسانس حالت جامد داشتم و یک سال هم ارشد فیزیک حالت جامد خونده بودم و هیچ آشنایی آکادمیکی با رشته مدیریت نداشتم و تمام مطالعاتم بر میگشت به کنکور و منابع اون، طوری مصاحبه میکردن که انگار کلی سابقه مدیریت دارم.
به هر حال قبول شدم. ثبتنام کردم. و دو روز دیگه قرار هست دوره شروع بشه.
خیلیها هم مثل من شاید موقعیتشون طوری بشه که بخوان ببینن سازمان مدیریت صنعتی چی هست اصن؟ معتبره؟ نیست؟ فرقش با بقیه چیه؟ البته بد نیست بدونید من در آزمون دانشگاه آزاد با رتبه 23 علوم و تحقیقات قبول شدم، اما هرچه گشتم و پرسیدم، چه از رتبههای تکرقمی کنکور سراسری و چه از علمای این رشته، گفتن که سازمان خیلی بهتره.
مینویسم تا آشنا بشید با این سازمان. در چند قسمت.
ما را در سایت زندگی. خستگی. و دوباره زندگی دنبال میکنید
برچسب: تحقیق درباره سازمان مدیریت,درباره سازمان مدیریت صنعتی,درباره سازمان مدیریت وبرنامه ریزی,در مورد سازمان مدیریت,درباره مدیریت سازمان,تحقیق درباره سازمان مدیریت و برنامه ریزی,درباره سازمان و مدیریت,درباره مبانی سازمان مدیریت, نویسنده: بازدید: 73